Wyjątkowe okazje, jak wprowadzenie jubileusz firmy, wyjątkowo dobre wyniki przedsiębiorstwa czy wprowadzenie nowego produktu to dość częsty powód, dla którego organizowane są wystawne bankiety firmowe. Jak zorganizować bankiet, by dobrze zapisał się w pamięci uczestników? Na co należy zwrócić szczególną uwagę?
Gdzie zorganizować bankiet?
Miejsce organizacji bankietu jest ważne nie tylko ze względu na samą lokalizację i łatwy dojazd gości. Również dlatego, że wnętrza, jakość i wygląd potraw, obsługa, atrakcje dodatkowe oraz współpraca przy organizacji wpływają na pozytywną ocenę bankietu przez gości. Dobrym pomysłem na organizację bankietu są sale weselne. Chociaż kojarzone przede wszystkim z przyjęciami okolicznościowymi, to świetnie nadają się na zorganizowanie firmowego bankietu, imprezy integracyjnej czy konferencji. Jeśli zależy nam na niebanalnej aranżacji, to warto zwrócić uwagę na sale weselne, które mieszczą się w zabytkowych dworkach oraz znajdują się w przepięknych krajobrazach. Z pewnością doda to bankietowi wyjątkowego charakteru.
Na co zwrócić uwagę?
Zauważmy, że organizacja wesela ma wiele wspólnego z organizacją bankietu. W obu przypadkach trzeba zadbać o zaproszenia dla gości, dekorację sali bankietowej oraz o odpowiedni dobór potraw. Oczywiście możemy to sobie ułatwić Dzięki temu menu, dekoracje oraz obsługa będą idealnie dopasowane do charakteru wydarzenia. Jeśli bankiet ma charakter promocyjny, to możemy zaserwować przekąski, które da się zjeść na stojąco. Jeśli bankiet ma charakter bardzo oficjalny (np. jubileusz firmowy), to warto zdecydować się na kolację. Oprócz tego warto zastanowić się, czy alkohol będzie limitowany, czy też uczestnicy będą mieć nieograniczony dostęp do baru. Dobrym pomysłem są także drobne upominki dla gości. Mogą to być gadżety związane z działalnością firmy, dzięki którym zostanie na dłużej w pamięci uczestników oraz zbuduje pozytywny wizerunek firmy.